Sunday, May 26, 2013

CLOSED - MY HUMBLE MID YEAR GIVEAWAY - Open to Metro Manila Residents

Didn't I promise y'all a giveaway?  I'm sorry it took that long to post this, frankly, i've got a lot of reasons why i don't blog as much and specially that i don't upload videos on my channel anymore.  But my main reason is because I have less time in the evening to blog.  I've got pictures piling up, but the words don't flow as easily when i get home because i get home late now.  and on the weekends all i wanna do is just not think and watch my kpop stuff and not even turn on the computer.
But I do need to do a giveaway, a.k.a. get rid of stuff i won't use anyway.  hahaha yes, i'm that honest.  as always, i have 3 prizes.  i may add, dunno yet.  But here's what i've been able to prepare at least for my midyear giveaway.
Set C:
I think I can send Set C to whatever part of the country.  
Set C contains:
Gluta-C Body Scrub
Gluta-C Face and Body Soap
Revlon Photoready Foundation [slightly used (90% of content still there)] in Shell
Nature Republic Peach Foam Cleanser
The Face Shop Skinny Fit Gloss
The Face Shop Lovely Me:ex Blush
Etude House Secret Recipe Nail Polish
Kate Blue Eye Palette - Edge - Slightly used
Tony Moly JYJ - clear file (folder)
Tony Moly Face mask - JYJ
Samples of:
  • The Saem Black Pearl O2 Bubble Mask
  • Cure Natural Aqua Gel
  • Laneige Snow BB cream
  • Laneige Water Sleeping pack
  • The Face Shop special gift set 
  • Shu Uemura Cleansing Oil
Set B
I don't think I can send or ship this out via courier like DHL or Air21 because of the poster, ayoko namang ifold, so sa canister dapat di ba? so magmamahal mag ship.  So whoever wins this will have to meet me, if that's ok?  Weekdays I'm at megamall until 7PM while on the weekends I can meet the winner in Trinoma.
Set B contains:
Tony Moly JYJ Christmas Poster
Tony Moly JYJ Pilow Case
Tony Moly JYJ Mouse Pad
Tony Moly JYJ Face mask
Dressupurnails - Pattern Nailpatch Skinny Nail
Kate Powderless Liquid for COVER foundation - very slightly used- 98% of the original content still there
Kate Lip gloss
Etude House Secret Recipe Candy Cane lip balm
Etude House Secret Recipe Baby Choux Base - Green
Etude House Secret Recipe All over color
MoringaO2 Malunggay herbal soap

ZeNutrients Relaxing Massage Oil
-hhehehehe natakpan mukha ni jang geun suk - Nature Republic Snail Therapy Mask Sheet
Samples of:
  • Holika Holika Luminous Silk BB
  • Holika Holika Honey Sleeping Pack
  • The Face Shop E'thym Recharge Essence (2)
  • The Face Shop E'thym Aura Cream
  • The Face Shop Special Gift Set Clean Face
  • Laneige Snow BB cream
  • Laneige Sun Block Aqua
  • Laneige Multiberry Yogurt repair pack
GRAND PRIZE
And the the grand prize, I REALLY PREFER to give this to the winner face to face.  not only is the bag too big, the productSS in this grand prize will be too heavy for me to ship out so it'll be pricey for me, on TOP of which is the poster which will require me to put in a canister if i were to ship it out.
The grand prize contains mostly items from Tony Moly:
Tony Moly JYJ Poster
Tony Moly Premium Snail Intense Care Snail Gift Set (kalokang pangalan - nakalagay sa box gift four sets, hehehe, san ka sa modifier? APAT ang laman ng ISANG set, ginoo)
Tony Moly Luminous Aura CC cream Full Size - unused, i just used it for pictures, i was given samples of the cc cream when I was in Seoul last April and used those for my review.
Tony Moly Prestige Snail Lip Treatment 
Tony Moly Star Secret Body Balm
Tony Moly Kiss Lover Lips Stick
Skin White Classic Whitening Deodorant
Skin White Whitening Face Cream
The Saem Urban Eco Harakeke mask sheet
Samples of:
  • Cure Natural Aqua Gel
  • Laneige Water Sleeping Pack_ex
  • Laneige Multiberry Yogurt Peeling gel
  • Laneige Snow BB cream
  • Shu Uemura Cleansing Oil
  • Shu Uemura Stage performer Instant Glow
  • The Face Shop E'thym Recharge Essence
But wait there's more!  The grand prize above will include what  I promised to giveaway...my jyj stuff! kasi di ba? hindi naman ako tunay na fan? hahaha, echos. oo na, hindi na kung hindi, my money and bandwidth belong only to Eli Kim of uBeat/uKiss - there, screen shot that, beecheeez ^_^
Below are JYJ fan merch and a face Tony Moly JYJ face mask.  
  • Tony Moly JYJ Eco bag
  • Tony Moly JYJ Clear file - folder
  • Tony Moly JYJ fan (as in pamaypay)
To enter my giveaway, as always, I use rafflecopter.  so kindly do the rafflecopter thing.
a Rafflecopter giveaway
REMINDERS:
  • If you will join please have the time to meet me because I can't send your poster without having to spend a great deal more on shipping
  • If you will join you should at least be a KPOP fan or a JYJ fan, or know someone who will appreciate the JYJ items more
  • the grand prize will include the eco bag, fan and clear file folder, so just three winners for this giveaway
If you aren't at least what I mentioned above and if you win, it will be hard for you to get the prizes from me and / or appreciate your prizes.
As before, if you join, and didn't win, there's always my Christmas Holiday giveaway.  So good luck everyone!

75 comments:

Claire Sereno said...

So sad i can't join..

Monica Santos said...

Yay! Thanks for another giveaway Ms. Marge! I'm joining again. :) Good luck to all! :)

Jeree Meh said...

Ah...the joys of ogling JYJ merch. ^_^

Marge said...

good luck sis! ♥

Marge said...

white listing you, my dear commenter LOL - yeh, i won't use them, so i'm hoping these JYJ stuff finds a more loving home ;-)

Marge said...

awww, do you have friends who live in manila who can meet me and give you the prizes in case you win?

Mirzwee Barcenilla Kim said...

waaaaaahhh I want!!! ~~^^

Mara Mina said...

JAEJOONG!!! I'm not a great big fan anymore but my bestfriend is. I'll give them to her if I win!

jhessicaRecto said...

Omg grand prize kung grand prize..haha

Marge said...

hehehe i'm glad you think so ^_^

Marge said...

then keep all the makeup for yourself ;-)

Marge said...

good luck, sis! ^_^

Istin Dizon Paigna said...

Yoochun is <3! :)

missbisckt2002 said...

ohh ehhmmm gee tony moly products ^^

Marge said...

good luck ^_^

Shimmerjjang said...

I laughed so much with "screenshot that beecheeeez!" hahahaha~ <3

Marge said...

ahihihi san ka, i even posted this sa jyj philippines fb page LOL...if they want jyj that much they can join this contest hehehe and yes they can screen shot this comment as well LMAO :P

Shimmerjjang said...

hahahaha!! I bet they will join since they want JYJ sooo baaaad! kkk~ screenshot party nanaman sila~ hehe! <3 This giveaway is big! I'm joining! Pwede naman sumali basta JYJ fan diba, di nga lang die hard fard ha? LOL

Marge said...

jyj die hard fans and not so big fans are welcome here LOL baka naman kasi may kilala kayo na mga ika nga nilang 'tunay' na fan ng jyj dahil ako daw ay hindi eh well ehto na pagkakataon LMAO.
basta ko di pa ko over kay Eli Kim, dedma na sa bb at napisa lang beauty ko sa concert nila ditey, tas nakita ko naman na up close si lee min ho at si kim hyun joong, full ukiss at RAIN concert pa ang nasa bucket list ko hehehe

Shimmerjjang said...

grabe napisa rin ako sa bb concert unbelievable! Pero at least I got the chance to see them nung rehearsals thanks to nuffnang, mejo nabawi naman. I've been waiting for ukiss and rain's concert din! And this time, hopefully itaas na ni Rain yung shirt nya for reals for love song. Daya nya nung last concert nya dito. hahaha~

rhain said...

oh dear.. if i got the chance to win yung poster mapupunta sa sisterette ko na adik sa koreanovelas!!! =) wag matutupi hihi

Marge said...

ohhh kudos to you. i only posted that entry for my friend who at the time could not (for some reason) sign up for her own nn account. tas ang tagal pa mag announce ng winner ng nn. hahaha after that i started not to take nn seriously na. ang tagal din mag 2k ng earnings ko sa kanila eh so dedma na.
oh, um-order din nga pala ko ng uBeat na pang note2 na phone case hahaha naalala ko lang bigla may pang s3 na phone case na big bang yung mga nanalo dyan sa nn na yan LOL

Marge said...

hahaha ayoko ko nga matupi eh, so kung manalo ka kailangan tayong mag meet up. mahal kasi i canister pa yan para isend thru air21 or dhl. la rin kasi kong xend na shipping account :-(
yeh, at least kung ikaw manalo, dalawang tao NA makikinabang sa prizes ^_^

Marge said...

awwww thanks so much. if you see me in mega mall, be sure and say hi ha ^_^

Mary Claire Gatchalian said...

Yehey yehey yehey! Never ako magsasawa sumali sa giveaway mo ate marge :D lagi na lang ang ng cool prizes dahil sa mga kpop merch and mga beauty products na talagang need ko. Haha. Thank you

Erica M. Baylosis said...

hope to win :) super ganda ng prices :)

Marge said...

good luck ♥

♔ sairalyn terrenal said...

Sana manalo :) like ko ung poster! :)

Marge said...

awww thanks! you're always welcome. good luck ^_^

sherry ann gole cruz said...

love the prizes ...

Jennylyn Manalo Reyes said...

Set c kasi from batangas pa ko. Pero i'm willing to go to manila on weekend to meet you Ms. marge 😊 😃

noreen dionisio kim said...

OMG!!Ba't ngayon ko lang to nakita??I really want this prizes.haha.kahit isa lang.I'm a huge fan of JYJ ever since their still members of DBSK.That's why I really want this.I hope to win this and by the way thanks for this oppurtunity.Kamsahamnida!!! AKTF!! Jaejoong <3

rhain said...

naku naku bawal matupi at mabasa hihi =)

JenFosgie said...

Ate Marge, di dapat ako jojoin kasi di talaga ako fan ng K-pop pero ang ganda ng prizes eh saka naisip ko may cousin ako na fan naman ng k-pop kaya i'll share it nalang sa kanya kapag nag win win ako, hehehe saka I want to meet you eh. Hehe kajumoin na aketch.

rhain said...

hehe yung QA Manager boss ko adik dito hehehe

Park Chan Seul said...

my mom is a fan of yoochun and says ang pangit daw ni jaejoong, while i'm a jejoong fan, hahaha! i hope to win to see you in person eonni ;)

Lourdes Buhay said...

This is great Marge. The ones I don't use I give to some of my friends. Share the love ba :)

Bernardine Tan said...

wow!!!! Thanks for the awesome giveaway!!! :D

Marge said...

good luck, thanks for joining ♥

Marge said...

that's always a great idea. and yep, asa post na rin naman na since di ko magagamit ang mga ito, mabuti na rin lang na ipang giveaway na lang kaysa matambak lang di ba? ♥

Marge said...

awww at least it's still JYJ you both will be able to appreciate the items here, in case you do win ♥ hope to see you peeps in person, too ☺

Marge said...

hahaha may pang regalo ka na kung saka sakaling manalo ka ♥

Marge said...

check! kaya better mag meet up na lang tas dapat may dalang canister yung winner para protected habang umuuwi ☺

Marge said...

good luck ♥

Marge said...

awww you still have three days to enter/retweet. good luck, and yes, always keep the faith ♥

Marge said...

awwww good luck parin either way ^_^ yep, free naman ko ng weekend so pwede namang mag meet up ♥

Marge said...

glad you love them. good luck ♥

Marge said...

uys, good luck! kung manalo ka dala ka ng canister para sa poster ha ♥

Mark Luna said...

I WANT TO WIN !!!~

janemarie rn said...

I hope to win this... Such a big fan of JYJ especially Jaejoong!

Marge said...

good luck! ♥ thank you for joining

Marge said...

good luck ♥

Marge said...

yep, yun nga hehehe

Jamie said...

"kasi di ba? hindi naman ako tunay na fan? hahaha, echos. oo na, hindi na kung hindi, my money and bandwidth belong only to Eli Kim of uBeat/uKiss - there, screen shot that, beecheeez ^_^"

LMFAO XDDDDDDDDD

kristel anne said...

hope manalo! :)) Thank u so much for this giveaway! :)))

lovely tajuna said...

surely po if i have chance to see u :) not only for just hi :)) i will bugged u ate marge for picture taking for life time souvenir :) i will be very happy with it :)

Sarapyon said...

Uwah! So many *O* Seeing the JYJ stuffs from Tony Moly made me sad ksi nde pa ako nakakabili dun T.T

But I hope I can win in which set ^^ Seeing your stuffs made me excited ^~^

GeriLen Elinessete said...

just joined ms. marge! :) hope to win! <3 <3 <3

Marge said...

good luck! ♥

Marge said...

good luck ^_^ thank you for joining ♥ at sa pag like ng mga pics ko sa insta ☺

Marge said...

hahaha sige ^_^

Marge said...

you're welcome ^_^

Marge said...

ahihihihi at syempre, ni post ko pa yan sa jyj phil fb page hahaha

Gerald Mallari said...

Ive been wanting the SNow BB Cream of Laneige hoping to win :)

Krystal Jade Coronel said...

Join here sis! =)

karren jade said...

This is really exciting :D

Marge said...

^_^

Marge said...

you're welcome and good luck!

Marge said...

good luck!

Marge said...

good luck!

Erica M. Baylosis said...

sana manalo :)

noreen dionisio kim said...

11 mins. na lang.haha

Marge said...

thanks so much for joining!

sherry ann gole cruz said...

who won?my net so super duper slow,the rafflecopter is not loading :(

sherry ann gole cruz said...

hoping to win :),wonderful gift for my birthday!

Post a Comment

 

Blog Template by Chica Blogger - Header Image by Chica Blogger